חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

א-ו: 9:00 - 13:30  |  א,ב,ד,ה: 16:00 - 18:00

תפריט המוצרים

מכונת תפירה מומלצת

הכנו לכם מדריך קצר שיעזור לכם להבין איזו מכונת תפירה מומלצת עבורכם.
הלכתם לאיבוד? רוצים עזרה נוספת?
התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בסוף העמוד ונחזור אליכם

פוגלר – 03-5289437

תוכן עניינים

איך יודעים איזו מכונת תפירה הכי מתאימה לך?

נמאס מערמת הבגדים בסל הכביסה שרק צריכים תיקון קטן וחבל לזרוק? רק המחשבה על התופרת בכוך הקטן בפינת הרחוב שתבקש 200 שקל על תיקון מזערי של שקית קטנה של בדים?
בא לך להחליף את הווילון באמבטיה, רק מה לעשות והמידות לא סטנדרטיות והווילונות המוכנים צריכים התאמת מידות קטנה?
התשובה לכל אלו ועוד היא מכונת תפירה קטנה שתהיה זמינה וקלה לשימוש.
שיטוט באתרי האינטרנט השונים מבלבל, בפורומים הנוגעים בדבר כל אחד מושך לכיוון אחר.

אז מה עושים?

שוק מכונות התפירה מתחלק למספר חלקים: מכונות חדשות, מכונות משומשות, מכונות מכניות, מכונות דיגיטליות, מכונות תפירה תעשייתיות ועוד.
לפני בחירת מכונת תפירה מתאימה יש לחשוב על מטרת רכישת המכונה האם אנו רוצים את המכונה למטרת עבודה המכניסה שכר בצידה? לתיקונים? לעבודות קווילט או כל צורך אחר.
הצורך הפופולרי ביותר לרוב האוכלוסייה הוא השימוש הביתי הרגיל ביום יום, תיקון פה ותיקון שם, לפני חג הפורים יצירתיות בתפירת תחפושות לחג, מידי פעם מבצע גדול ולפעמים שבועות שכלל לא נוגעים במכונה.
אנחנו בפוגלר מרכז מכונות תפירה ממליצים לצרכנים שזאת מטרת הרכישה שלהם לרכוש מכונת תפירה מכנית טובה. גם כאן הבלבול הוא גדול .”סובינה” “יוקי” “זינגר” “הוסקוורנה” תוצרת סין? תוצרת תאילנד? מכונות גרמניות? שוודיות? יפניות? חלקי חילוף מפלסטיק? בית סליל מפלסטיק? חלקים מברזל? מה עושים? מה מחליטים?

טוב ,אז נעשה סדר בבלאגן

כל מכונות התפירה מיוצרות היום במזרח הרחוק. גם הבודדות שמורכבות במקומות אחרים חלקי המכונה מגיעים מסין. ישנן מכונות שמפורסמות תחת שם המותג בצרוף המילה שוויצריה או יפן רק שה “MADE IN” או שהוסר מהמכונה או” נשכח” כך שאולי מצוין שם המותג בצרוף שם של ארץ כלשהי אבל לא רשום שמה של ארץ הייצור.
היום אין כל כך חשיבות לארץ היצור. יש בשוק מכונות יפניות איומות ויש מכונות סיניות מצוינות.

חומרי חלקי החילוף של המכונות חשובים מאוד! היום, רוב מכונת התפירה מיוצרות מחלקים פלסטיים זולים יותר וקלים יותר ליצור. לכן יש להקפיד ולחפש מכונות שלפחות גלגלי השיניים, הגרייפר ובית הסליל יהיו עשויים מתכת.

קצת להיות מעשיים, המכונה שאנחנו בפוגלר מרכז מכונות תפירה מאוד ממליצים היא מכונת הסובינה שמגיעה בשלשה דגמים. המשותף לשלושת הדגמים הוא שהסובינה קלת משקל על אף שחלקים הפנימיים שבתוכה עשויים מתכת איכותית. כולל גלגלי השיניים, הגרייפר ובית הסליל.

המבנה המכני של המכונה עשוי כך שהמכונה מתאימה לתפירת כל סוגי הבדים החל מבדים דקים כמו סאטן, משי, ויסקוזה וטריקו והמשך בג’ינסים ברזנט ואף בחומרים קשים כמו קורדורה ועור ללא צורך הכרחי בהחלפת המחט.
השחלת החוט במכונה קלה מאד ולמחט יש מכשיר שעוזר להשחיל אוטומטית כל הפעולות החשובות כמו תפר ישר, תפר זיג זג, גמיש, ניסתר, אוברלוק, לולאות, כפתורי, טלאים, רוכסן ועוד.
כל מכונה מגיעה בצרוף חוברת הדרכה בעברית ואנגלית, סט אביזרים, הדרכה ואחריות.

בעבר, רוב מוצרי החשמל היו מיוצרים מחומרים איכותיים ומשך חיי המוצרים היה לשנים רבות. מכונת תפירה איכותית, כדוגמת מכונות מבית סובינה, בעידן המדורני היא מן נגיעה מעולם המכונות האיכותיות.
כל מה שצריך לשימור איכות ואורך חיי המכונה הם שימון מפעם לפעם וקצת נגיעה ויחס טוב, ביקור במעבדת תיקונים אחת לשנה או שנתיים וגם המכונה שלכם תחזיק 25 שנים ומעלה.

אנחנו מזמינים אתכם ואתכן לבוא לבקר בחנותינו או סתם להתקשר אלינו ונשמח לייעץ לכם בבחירת המכונה המתאימה לכם.

תגובה אחת

  1. שלום. מתעניינת במכונת תפירה ביתית. אני תופרת בערך פעם ב 3 שבועות. מעוניינת ג בהשחלה אוטומטית, אוברלוק וכו’.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף:

פייסבוק
WhatsApp
דוא"ל
Pinterest
LinkedIn
הדפס

פוסטים נוספים:

מכונות תפירה זולות

מכונות תפירה זולות

לא בטוח שמכונות תפירה זולות הן מה שאתם צריכים. רוצים לדעת למה? ומה כן יכול להתאים לכם? הכל פה בכתבה.

השחלת אוברלוק יוקי Juki 654DE

השחלת אוברלוק יוקי Juki 654DE

התחדשתם באוברלוק Juki 654DE חדשה? מזל טוב!
הכנסו סרטון הדרכה השחלת אוברלוק יוקי.
הסרטון מסביר איך להשחיל 3 ו-4 חוטים.

דילוג לתוכן